donderdag 6 oktober 2016

Merry Christmas


Het wordt weer kouder buiten. Het is nog maar minder dan 100 dagen tot Kerst. Aan de slag met de kerstkaartjes dus. Ik maakte dit kaartje van een sneeuwpop op een kerstbal.

Ik gebruikte een witte dubbele basiskaart van 11 x 15 cm. Hierop plakte ik een stuk designpapier van 10 x 14 cm. Daarna bewerkte ik een stuk parelmoer-witte karton met een designfolder. De kerstbal maakte ik van kurk. De kerstman stanste ik uit verschillende kleurtjes karton en bouwde ik met 3D-foamblokjes in elkaar. Ik maakte het kaartje af met een tekstje en een strikje.

Gebruikte materialen:

Eline's snowman
COL1413
Christmas Sentiments
CS0980
Nordic Winter
PK9128
Snow flakes
DF3419













Groetjes,
Sanne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.