woensdag 12 april 2017

Every day is a coffee day

De nieuwe Craftables Basic Classic Square (CR1404) is nu al een favoriet van me geworden. Ik hou erg van frame mallen van dit formaat, die ook gebruikt kunnen worden als bassisvorm voor de kaart. Dat de vorm bovendien mooi is, is geweldig.


Ik heb cardstock dubbel gevouwen en gestanst met de twee na grootste mal in de set. De mal heb ik iets over de vouwrand heen gelegd, zodat deze heel blijft. 


De voorkant van de kaart is gemaakt met de grootste mal uit de set als basis, geplakt op de dubbele stans.

De tekst Every Day is a Coffee Day (KJ1708) is gestempeld op zwart cardboard met Versamark en heat embossed met witte embosspoeder om een krijtbord effect te creĆ«ren. 

Ik heb de kaart versierd met de Craftables Vines gestanst uit wit cardstock en de kopjes en schotels gestanst uit design papier. Tot slot voegde ik wat enamel dots en witte bloemen toe.

Gebruikte materialen:

Basic Classic Square
CR1404
Vines
CR1396
Tea for You
LR0462
Paper Flowers White
RB2233












Enamel Dots - Baby Pink (PL4512)

Groeten, Wenche


Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.